donderdag 23 oktober 2014

Veldloop in het V.T.I. Brugge


Op woensdagnamiddag 22 oktober verdedigden een aantal leerlingen de Sint-Lutgartkleuren op de veldloop in het V.T.I. Gelukkig was de storm van de vorige dag gaan liggen. De zon was zelfs van de partij. Na een gezamenlijke opwarming onder leiding van meneer Jonas vlogen de leerlingen erin.m
Mevrouw CĂ©line en mevrouw Kristel moedigden de lopers uit volle borst aan. Het was een heerlijke herfstnamiddag met een goede portie beweging.

Hier enkele indrukken van de deelnemers :

Justine Willems : Ondanks de vele wind ben ik toch blij dat ik heb meegedaan.
Storm Vermeersch : Ik was blij met mijn resultaat (27ste) ,maar ik was helemaal slap toen ik aankwam.
Mathis Goethals : Ik vond het SUUUUPER tof en ik ben blij met mijn plaats.
Lotte Verhelst : Onze school was goed vertegenwoordigd op de cross. Het was spannend en super leuk.






Klik hier voor meer foto's


Geen opmerkingen:

Een reactie posten